12 mar 2017

#2 Paletka MAKEUP REVOLUTION


Cześć wszystkim! W ostatnim wpisie mogliście zobaczyć recenzje paletki AFFIRMATION firmy MAKEUP REVOLUTION i dzisiaj również przychodzę do was z kolejną paletką tej firmy. 
Moje zdanie na temat cieni jest identyczne jak przy paletce AFFIRMATION. Paletka posiada 12 cieni, które jak dla mnie są rewelacyjne! Ich pigmentacja jest bardzo dobra, a cienie świetnie blendują się na powiece. Jeśli chodzi o kolory to przeważają odcienie różu zarówno błyszczące jak i matowe, a więc paletka bardzo na czasie ponieważ róże teraz królują, a zwłaszcza na profilach tumbrlgirl. Ogólnie bardzo polecam tą paletkę głównie za kolory i pigmentacje, ale również za cenę. 
Piszcie w komentarzach czy posiadacie paletki tej firmy, a jeśli tak to jakie i czy polecacie, ponieważ zastanawiam się nad zakupem kolejnej. Łapcie zdjęcie oczka wykonanego tą paletką. :)
Zapraszam na instagrama i snapchata: kammad11

Udostępnij ten wpis

9 komentarzy :

  1. baaaardzo lubię paletki w tych kolorach i sama mam już kilka podobnych, chociaż akurat tej z MUR nie. ;) ich mam czekoladkę i też jestem nią totalnie zachwycona. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię paletki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dość , że znany wygląd to jeszcze mam dokładnie tą samą paletkę i jestem z niej bardzo zadowolona :)!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż oka, a paletka jest cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna paletka.:) Makijaż tez piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super kolory i paletka:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tą paletkę ale szczerze nie zbyt mi się podobała, ale twój makijaż oka wygląda cudnie, więc może powinnam znowu wyciągnąć tą paletę!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą paletkę, ale niestety u mnie średnio się sprawdza, bo cienie okropnie mi się osypują i mało co zostaje na powiece... Muszę się nieźle natrudzić, żeby coś z tego wyszło. Może to po prostu jakiś felerny egzemplarz ;p

    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.