30 sie 2016

BACK TO SCHOOL

 Witam serdecznie, jak obiecałam, tak zrobiłam, więc dziś pojawia się kolejny post, post z serii back to school. 
Niestety wakacje dobiegają końca, a rok szkolny zbliża się ogromnymi krokami, bo już za dwa dni rozpoczęcie, jedni się cieszą inni są z tego powodu smutni, ja w sumie mam mieszane myśli, a wy? Tęsknicie za szkołą i chcecie już wracać ? :) Czy może chcielibyście, aby te wakacje jeszcze trwały? Dla mnie te wakacje były najlepszymi wakacjami do tej pory i mogły by jeszcze chwilkę potrwać :)
Ale wracając do stylizacji to dziś zaproponuję luźną stylizacja na ciepłe, wrześniowe dni a takie właśnie mają być :) 
A więc moja propozycja to między innymi: biały t-shirt z napisami, krótkie jeansowe spodenki z wysokim stanem i z zameczkami z boku, czarne buty na wysokiej podeszwie, oraz czapka z prostym daszkiem. Czyli luźno i wygodnie :)
Jeśli chodzi o makijaż to tym razem został wykonany przeze mnie, ale nie było z tym większego problemu, ponieważ interesuje się wizażem, jeśli chcecie mogę zrobić post o tym jak się maluję, jakich kosmetyków używam, piszcie w komentarzu.
A teraz może coś o sesji, sesję zaczęłyśmy wyjątkowo późno bo około godziny 18:40 więc już zaczynało robić się szaro, skończyłyśmy kolo 20:00, ponieważ przegonił nas deszcz, ale na szczęście miałyśmy daszek i mogłyśmy się schować i przeczekać, więc pogoda tego dnia nas nie rozpieszczała, jednak sądzę, że mimo to dałyśmy radę i zdjęcia wam się spodobają, piszcie w komentarzu czy się podobają :) 
A tym czasem dzisiaj żegnam się z wami i życzę miłego wieczoru, buziaki ;*
Fotograf: KLIK
Serdecznie polecam Anitkę i zapraszam na jej stronę :) 

    

   

  

 

 

 

 

 

 


 







 




                                                      
  
 

 
 
 

Koszulka- Sinsay
Buty- Sinsay
Czapka- Sinsay
Udostępnij ten wpis

45 komentarzy :

  1. Sama kupuje w sinsay i jestem zadowolona z tej marki :) Makijaż ładny oczywiście prosty :)) Udany post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z jednej strony się cieszę, że zaraz szkoła bo i tak wracam do niej tylko na tydzień bo mam miesięczne praktyki więc wolne będzie haha a z jednej strony chciałabym mieć ciagle wakacje :< Piękne zdjęcia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super buty! i ogolnie cała stylizacja swietna do szkoły. Nie moge uwierzyć, ze za dwa dni szkoła .+.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam się w sumie cieszę, ale nie lubię rozpoczynania nowej szkoły, tego poznawania, organizacji itp. Ja nie jestem zadowolona z Sinsay'a. Niektóre ciuchy nadają się tylko na szmaty.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodenki :) Stylizacja do szkoły w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też kupuję w tym sklepie. :) Mają naprawdę bardzo duży asortyment i co ważniejsze: bardzo dobra jakość. :)
    Zrobiłaś naprawdę ładną stylizację! :)
    Super koszulka! :)
    A zdjęcia są fenomenalne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia, buty bardzi mi się podobają! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z wielką chęcią przeczytam o Twoim makijażu :D
    Świetna stylizacja! :)
    Zapraszam do siebie:
    http://mycolorfullifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na zdjęcia! Koszulka - świetny napis:)

    OdpowiedzUsuń
  11. W Sinsay można kupić świetne ciuszki. :) Bardzo fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne spodenki :D

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz prze cudownie! Świetna sesja, bardzo profesjonalna, na pewno masz predyspozycje, aby zaistnieć w fotomodelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, kolczyk ci bardzo pasuje i do tego wspaniała jakość zdjęć :)
    Miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna stylizacja. Świetne buty. Zapraszam do mnie - life-that-inspired.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia oraz świetna stylizacja !
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna stylizacja, naprawdę fantastyczne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Plecak w kratkę jest mega, ja też interesuję się fotomodelingiem ;>

    zapraszam,
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękne zdjęcia, pięknie wyglądasz w takim oświelteniu :)
    nowy post!- będzie mi miło jak poklikasz w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki Twojej stylizacji, a także pogodzie jaka jeszcze nas rozpieszcza czuję jakbym miała przedłużone wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz, bardzo dobrze oświetlone zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne masz włosy. Zdjęcia w nocy to nie lada wyzwanie, Wam się udało! Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zdjecia. Maja swoj urok. Poza tym masz swietna figure. Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja. Ten zielony plecak od razu przypadł mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super wykonane zdjęcia i świetny look! :) www.julliexyblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna stylizacja :) i super udało Ci się zrobić zdjęcia wieczorem, świetne :)
    Co powiesz o wspólnej obserwacji ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia całkiem niezłe, tylko niektóre są prześwietlone, zdarzyło się też zdjęcie rozmyte. Radzę Ci na to uważać, a tak poza tym to fajny post. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zestawieniem idealne do szkoły, choć teraz już trzeba pomyśleć o czymś cieplejszym

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna stylizacja. Tylko co do postu jeden minus- trochę za dużo zdjęć :) Ale ogólnie jest świetnie. Pozdrawiam!
    http://ramamodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna stylizacja! :*
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile ja bym oddala by wakacje wróciły. . One były najlepsze!
    Bardzo ładna stylizacja :)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna stylizacja i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja tesknilam za szkołą i cieszę sie, ze zaczął się już rok szkolny ;) Boże, jakie masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  36. Tęsknie za wakacjami :( Cudowne zdjęcia i świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Stylizacja nie w moim stylu i osobiście wolę zdjęcia robione w świetle dziennym, jednak niektóre wyszły całkiem dobrze, a stylizacja jest dobrze skomponowana. Najbardziej moją uwagę zwrócił zielony plecak, skąd go masz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia! Najbardziej urzekł mnie ten zielony plecaczek!! Ja za to nie mogłam sie doczekać powrotu na uczelnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Hejka!
    Super blog i zdjęcia!
    Życzę powodzenia przy prowadzeniu bloga + miłej niedzieli i tygodnia!

    Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Ostatnie notki dotyczą mojej pracy i studiów oraz "Quillingu".
    Poproszę o opinię czy komentarz! :)

    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    Obs za obs, kom za kom! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super stylizacja, a co do samej scenerii wybranej do zdjęć- mega! Super się to wszystko prezentuje :) Takie trochę łamanie schematów co do tego że ciemność= słabe zdjęcia. Pokazałaś że jak się chce zrobić dobre zdjęcia, to da radę! Pozdrawiam!
    http://ramamodowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Widzę, że kupujemy w tych samych sklepach :)
    Super spodenki - muszę takich poszukać.
    Zapraszam do siebie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.