15 sie 2015

Pierwsze spotkanie z fotomodelingiem

Cześć, pokaże wam dzisiaj jak wyglądała moja pierwsza współpraca z obiektywem. Było to rok temu a dokładniej w maju, bardzo się stresowałam całą to sesją było, to dla mnie coś całkowicie nowego. A wiec umówiłam się z fotograf na sesję, poszłam na nią oczywiście w towarzystwie koleżanki ponieważ wogóle nie znałam tego fotografa. Zapoznaliśmy, porozmawialiśmy i zaczęliśmy działać, nie sądziłam że to będzie tak przyjemne i łatwe ponieważ myślałam że nie będę potrafiła się otworzyć, ale fotograf byl tak doświadczony że wiedział jak ze mną rozmawiać żebym czuła się swobodnie :) Sesja trwała koło 4 godziny, pracowało nam się tak miło że nie zwracaliśmy uwagi na czas. Była to sesja dzięki której wiele się nauczyłam i na której spędziłam miło czas.
Foto: Marek Myśliwiec

Snapchat: kammad11
Instagram: kammad11
Email: kamilaaa1@onet.pl

Masz pytania? Pisz :)
Udostępnij ten wpis

10 komentarzy :

  1. Zrobiłaś dobry krok do przodu decydując się na zdjęcia! Dzięki temu i ja odkryłam nową twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz! :) Rozwijaj się dalej!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes śliczna!
    everythinggnothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia ♥

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze te 3 zdjęcia są mega a lubię narzeka, także brawo brawo. Może wpadniesz i do mnie? MÓJ BLOG - littleheartboy96

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne zdjecia :)

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.