23 wrz 2015

Bajkowej sesji ciąg dalszy


Cześć kochani, co u was słychać? jak wasze oceny? jak spędzacie wolny czas po szkole, bo ja  dziś mam trochę wolnego czasu i tak jak obiecałam dzisiaj pokaże wam 2 cześć sesji z wspaniałą Klaudią. 
Chciałam też pochwalić się moim sukcesem, a mianowicie firma maybelline organizował konkurs na zjawisko spojrzenie w którym wygrałam tusz, a następnie dowiedziałam się że jestem jedną z 3 dziewczyn biorących udział w konkursie, które wygrały główną nagrodę czyli sesje zdjęciową. Sesja odbędzie się w ten piątek o godzinie 9 w Warszawie, na początku sądziłam że nie wezmę udziału w sesji, ponieważ nie miałam z kim pojechać a mieszkam naprawdę daleko od Warszawy, ale ma tak kochanych ludzi wokół siebie, którzy zawsze mnie wspierają, a dokładniej ciocię i wujka o których już kiedyś pisałam jak bardzo ich kocham i jestem im bardzo wdzięczna za wszystko. 
Pozdrawiam was serdecznie :*


Maku-up: Aneta Koszyczek
Foto: Klaudia Kolano
Dziękuję ♥♡♥

Udostępnij ten wpis

13 komentarzy :

  1. Zdjęcia na których grają promyki super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia jak i stylizacja... blog bardzo mi się podoba
    http://evelciovelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo emocji widać w tych zdjęciach ;) Cudowne. I piękna suknia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie w kolorze megaaaa;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wybór miejsca sesji i stylizacja uzupełniająca całość!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś bardzo ładna i bardzo fotogeniczna
    gratuluję wygranej, bardzo ci się należała!
    pozazdrościć urody ;*
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, zdjęcia cudowne! :)
    Gratuluję wygranej i powodzenia na sesji! :)

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra sesja! Stylizacja świetna.
    Czarno-białe zdjęcia mają ciekawy klimat. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie zdjęcia! Świetny klimat :D
    Pozdrawiam cieplutko!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia WOW! Świetny klimat, kocham takie :)

    bartoszfashion.blogsopt.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne <3

    http://szeptypustyni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.