19 gru 2016

Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta!


Cześć wszystkim, przychodzę dzisiaj do was z kolejnymi zdjęciami z sesji, sesja odbyła się jakiś miesiąc temu ale jakoś nie było czasu żeby ją wrzucić, stąd dopiero dzisiaj.
Święta coraz bliżej, zaczyna się świąteczny klimat jednak u mnie ciężko go poczuć z powodu braku śniegu, ale mam nadzieję że się to zmieni w momencie ubierania choinki, na co bardzo czekam i co uwielbiam robić.
Dzisiaj bez rozpisywania się, chciałam życzyć wam wszystkim zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia oraz szampańskiej zabawy w Sylwestra, no i oczywiście żeby nowy rok byl jeszcze lepszy niż poprzedni. Tego właśnie wam życzę.
Wesołych Świąt ♡


Udostępnij ten wpis

6 komentarzy :

  1. Oczywiście że pamiętam, ostatnio po prosty mało czasu, zaraz wpadne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystyka totalnie w moim stylu! Zwłaszcza, że bordo to jeden z kolorów, który uwielbiam oglądać w stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna stylizacja, bardzo podoba mi się to co pod spodem - też jestem fanką bordo. ;) a sweterek na ostatnich zdjęciach zdecydowanie najpiękniejszy jest. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna stylizacja;-) i ciekawy blog, na pewn będę tu częściej, zapraszam do Mnie www.kuzniahome.blogspot.com;-) pozdrawiam w wiosennej atmosferze;-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.