5 mar 2017

Witamy wiosnę


Dzień dobry wszystkim! Dzisiaj mamy 15 stopni, za oknami piękna wiosna, piękne słoneczko budzi mnie co rano i motywuje do działania. Nareszcie doczekałam się idealnej pogody do biegania. Od 1 marca rozpoczęła swój sezon na bieganie i powiem wam że moje samopoczucie od razu bardzo wzrosło. Nie wiem czy wy też tak macie, ale jak przychodzi wiosna i słoneczko to nagle mam mnóstwo energii i chęci do działania (czy w sporcie, czy w robieniu sesji na bloga). I dzisiaj przychodzę do was z kolejną sesją sprzed dwóch dni. Na sesji mieliśmy piękne słoneczko i niestety troszkę wiatru co utrudniało sprawę, ale mam nadzieję że mimo wszystko zdjęcie się wam spodobają. 
Zapraszam do oglądnięcia i zapraszam na instagrama oraz snapa: kammad11
Życzę miłego dnia i dużo słonecznych dni :)

Udostępnij ten wpis

10 komentarzy :

  1. Z tym że słonice daje kopa nie ma wątpliwości. Aż się chce pójść na spacer czy też na rower. Teraz tylko można witać wiosnę niedługo i w sumie lato. Pozdrawiam i udanego biegania.

    OdpowiedzUsuń
  2. I to sięnazywa powitanie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiej temperatury u mnie wciąż waha się między 0 a 5 stopni. To fakt gdy tylko robi się trochę cieplej człowiek dostaje takiego kopa energetycznego. Świetny sweter , genialnie wygląda przy tak prostej stylizacji jednak ma coś w sobie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne zdjęcia <3
    Tak mam dokładnie tak samo jak ty! Odkąd pojawiło się wiecej słońca jestem bardzo szczęśliwa chce mi się wszystkiego !

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny prosty look na co dzień i bardzo ładne,pozytywne zdjęcia :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja zdjęciowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aż i Ja mam chęci pobiegać ;-)
    www.kuzniahome.blogspot.com ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna stylizacja *O*
    U mnie nawet termometr dzisiaj pokazywał 18 stopnii :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia! Jaki posiadasz aparat? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega zdjęcia! Bardzo spodobały mi się Twoje spodnie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.